söndag 20 mars 2016

Glädje, släkthäng och löpning!

En sådan härlig vecka, fylld av energi o glädje, det har varit släktingar på besök sedan i torsdags. I fredags kom min storebror med sina tvillingtjejer på besök. Som vanligt fredag är obligatoriska löpdagen och vad passar bättre än att umgås en mil en fredag med sin storebror. Jag tror att det var första gången som vi faktiskt var ute och sprang tillsammans han ville springa lite fortare och jag lite långsammare men vi enades någonstans på mitten och hittade ett bra tempo. Denna vecka hände det något nytt, tro det eller ej men plötsligt händer det, jag blev med gymkort. Ett styrkepass har det blivit, härligt med träningsvärk. Förhoppningsvis kommer gymkortet hjälpa mig att bli starkare även med löpningen. Det värsta är ju att det inte händer något när kortet ligger i plånboken, jag måste visst ta mig till gymmet för att nå resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar