söndag 13 mars 2016

Trevligt sällskap!

Oj så svårt det är just nu att hålla igång löpningen, verkligen varannan vecka. Denna vecka har löpningen helt fått ställas in, en av dagarna valde jag att istället ha myskväll med sonen och en annan kväll var det årsmöte i villaföreningen, där jag dessutom är sekreterare. Är man sekreterare finns det ingen möjlighet att slippa undan. På fredagen fick löpningen ställas in då halsen börjat göra ont, det obligatoriska fredagspasset fick bli en promenad. I dag likaså, fick trevligt sällskap på promenaden då Anton lovade att gå med men bara i 20 minuter, lyckades dra ut på det så vi gick i 30 minuter. När vi närmar oss hemma igen så säger jag att nu kan vi ju gå in och laga middag ihop. Då säger han men mamma nu har jag ju umgåtts med dig. Haha där fick jag, vi som hade en sådan trevlig promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar