fredag 1 januari 2016

Nytt år!

Nyårsafton årets sista dag, årets sista löpning. Underbar löpning i solsken och snö. Så mycket roligt som har hänt 2015, så många mil som har sprungits, nya platser som besökts och nya människor som jag mött. Ett projekt som jag hade var att baka igenom alla recept i Birgittas bästa, alla recept utom 4 tårtor. Igår var jag klar, mycket kakor och bullar har det blivit under året. Jag tog mig också igenom min första mara, en upplevelse som jag vill göra igen. Nu är det nytt år 2016, vem vet vad detta år kommer bjuda på? Jag vill inte sätta några nyårslöften, däremot vill jag ha målsättningar, varför sätta löften som man kanske blir tvungen att bryta? Jag har som målsättning att fortsätta träna helst 3 gånger i veckan. Jag vill springa maran i maj, i år vill jag springa och inte behöva gå 5 km. Jag mår bra av löpningen därför vill jag fortsätta.
Hoppas att ni alla får ett fantastiskt år med allt det ni vill, fullt av utmaningar och målsättningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar