söndag 27 september 2015

Inställd löprunda!

Skulle ju ladda för fullt inför Hässelbyloppet. Men hur ofta blir det som man tänkt sig? packade väskan för en tjejhelg i soliga Alicante, löparskorna fick följa med. Tänkte minst få till ett pass, har inte sprungit ordentligt sen halvmarathon. I måndags och tisdags var jag på kurs och under en av övningarna fick vi ut och springa, så fick testa vaden och jag tror den håller. Men igår när vi sitter och går igenom vad vi ska göra tre tjejer tre viljor, så säger jag att jag ska minsann springa och en ska måla naglarna och den sista gå och bada. Samtidigt som jag säger att jag ska springa så slår det mig att jag just sitter och dricker Sangria. Inte den bästa uppladdningen inför löpningen, men väldigt trevligt. Eftermiddagen spenderades på stan med Sangria, shopping och lite god paella, senare även en simtur i havet. Ett helt giltigt skäl för en inställd löprunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar