onsdag 2 september 2015

Snark!

På fredagar går jag upp 5:20 denna fredag sprang jag innan jobbet, på kvällen var vi hos goda vänner åt god mat och drack gott vin. På lördag var det jobb sen kräftskiva på kvällen. På söndag sprang jag 18 km därefter var det dax för Grönan med jobbet, att äta Langos och sen åka bläckfisken direkt efter, var inte det smartaste jag gjort. Efter en hektisk helg började liksom veckan om. På  måndag sprang jag direkt från jobbet till Hötorget för att åka till Centralen, de flesta dagar går jag istället för att slippa trängas med alla på tunnelbanan, det är betydligt skönare med en promenad men just då hade jag extra bråttom då sonen skulle till optikern. Jag är med in för att lyssna på allt optikern säger. Dock vaknar jag med ett ryck när optikern tilltalar mig. Ville bara sjunka genom golvet, stackars barn som har en mamma som somnar under ett så viktigt besök. Den enda trösten är väl att jag inte snarkade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar