torsdag 21 maj 2015

Deppiga veckan!

Den här veckan skulle ju vara den härliga avslutsveckan med sköna mil. Mer underhålla det som byggts upp under lång tid. Men så blev det inte. Efter att jag körde intervaller i söndags vilka kändes superbra, så har båda knäna fullständigt strejkat ur. I tisdags gjorde de skitont rent ut sagt, utan att jag riktigt vet vad jag gjort. Det positiva med det hela är att löparknäna jag hade känning av har lagt sig och ersatts av denna nya smärta. På måndag skulle det hela knytas ihop med Våruset men nu blir det istället en tid bokad på Löparakuten på måndagsmorgonen och jag får agera hejarklack på kvällen. Stackars sjukgymnast David han hade helt fullbokat inför Maran men han var snäll och petade in mig, tydligen fler än jag som har ont just nu. Men från botten kan man bara komma uppåt och mina nya snygga löparkläder hjälper ju upp humöret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar