lördag 2 maj 2015

Löv löv och åter löv!

Kratta löv i motvind är nog inte det smartaste man kan göra. Det går inte att vinna över löven. Efter en timme var det lika mycket löv som när jag började kratta om inte ännu mer. Nej då, visst blev det skillnad men det tog lång tid. Ogräs, damm och löv får man gratis. Men konditionen den får man minsann jobba ihop. Varje runda har sina utmaningar, för min del handlar det mycket om att variera tempot och sträckan. Är jag bekväm så springer jag alltid en flack runda i samma tempo,  men hur kul blir det? Igår så sprang jag 2 km i uppvärmning efter det intervaller 30 sek max sen 30 sek gåvila x 10 helt slut efter ett pass som totalt med nedjogg på 2 km tar max 30 min. Allt jag gör är för min utveckling och min kondition. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar