tisdag 26 maj 2015

Tankar som snurrar!

Nära nu. Igår slog det mig hur lite tid det är kvar. Den här sista tidens laddning har verkligen inte blivit vad jag hoppades på.
Men nog om det, jag kan inte påverka det. På lördag kommer jag göra mitt bästa sen får vi se hur långt det räcker. Igår låg jag sömnlös en bra stund, funderade över vädret på lördag 8-12 grader o regn, får bli tights och jacka. Fördelar med allt för helt plötsligt vet jag vart jag ska förvara min energigelé. Börjar ladda nu, fick fantastiska tips på kosten nu under de här dagarna som är kvar. Tack Susanne, tipsen lyder krångla inte till det, fika extra mycket, ät glass och missa inga mellanmål. Tips som passar mig perfekt. Skulle aldrig falla mig in att säga nej till fika. Lite nötblandnig är ju heller inte fel o ha i väskan. Nu är det vila sig i form som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar